Basispoort

Nu de corona periode en het op afstand lesgeven achter ons liggen wordt er alleen in hoge uitzondering en uitsluitend op verzoek van de leerkracht thuisgewerkt door leerlingen.

Hoe werkt het?

De leerlingen van de Zilveren Maan van groep 5 t/m 8 krijgen zo nu en dan huiswerk mee van de leerkracht.
Voor topografie is het de bedoeling dat de leerling thuis in kan loggen via Basispoort.
De leerling logt op school op een andere manier in bij Basispoort dan thuis.

Om thuis te kunnen inloggen bij schoolsoftware, direct via Basispoort, heeft de leerling een ‘thuis login code’ nodig. De ‘thuis login code’ krijgt de leerling van de leerkracht ‘geprint’ mee naar huis. De leerkracht kan de code ook mailen naar de ouder/verzorger. Het wachtwoord voor de leerling thuis, is hetzelfde als op school. Verschijnt de mededeling ‘thuis login code’ nodig of ‘wachtwoord’ onbekend? Mogelijk dat de school van uw kind thuis werken in lesprogramma’s niet toestaat. Heeft u daar als ouder/verzorger een vraag over? Neem dan dan contact op met de leerkracht (niet met Basispoort)!

Lees hier de uitleg voor ouders/verzorgers voor thuis inloggen bij Basispoort.
Bekijk hier de korte VIDEO voor ouders/verzorgers voor thuis inloggen bij Basispoort.
De leerling logt thuis altijd in via https://thuis.basispoort.nl

Zijn er meerdere kinderen in het gezin en niet alle naamplaatjes zichtbaar? Probeer dan in te loggen vanuit een andere browser. Afhankelijk welke al gebruikt wordt, met Internet Explorer, Chrome of Firefox). Een andere optie is om in te loggen via de Incognito-optie bij Chrome (rechtsboven, bij puntje , ‘nieuw incognito venster’).