Feesten

Een aantal feesten komt ieder jaar in een bepaalde vorm terug. Alle feesten worden georganiseerd door teamleden en de ouderraad. Samen met de leerlingen maken we van elk feest iets bijzonders.
Mooi verspreid over het jaar organiseren we vaste (thema) feesten.

Sinterklaasfeest

Een heerlijke traditie! Vanaf groep vijf maken de kinderen surprises voor elkaar.

Kerstfeest

In de laatste week van het jaar is er in de sfeervol aangeklede lokalen een kerstdiner. Groep zes verzorgt een kerstmusical.

Voorjaarsfeest

Dit is het feest voor de voorjaarsvakantie. De invulling verschilt per jaar. In ieder geval mogen de kinderen verkleed op school komen.

Paasontbijt

's Morgens eten de kinderen met elkaar op school.

Koningsdag

Ter gelegenheid van de verjaardag van de koning wordt een zogenoemde Koningsdag met 'sportief karakter' georganiseerd. Onze school bekijkt jaarlijks, in samenspraak met de andere scholen in het gebouw, op welke wijze we deze dag invullen.

Verjaardagen van de leerkrachten

Er wordt één dag gekozen waarop alle leerkrachten gezamenlijk hun verjaardag vieren, met een verrassende activiteit.

Zomerfeest

Eenmaal per twee jaar vindt tegen de zomervakantie een groot festijn plaats met tal van activiteiten waarbij ook ouders van harte welkom zijn.

Afscheidsavond groep acht

Groep acht neemt  afscheid met een optreden/voorstelling voor de ouders en een gezellig feest! De voorstelling wordt ook gegeven voor alle groepen van de school.

Jarige Job

Elke verjaardag is een bijzonder moment waar we  uiteraard veel  vrolijke aandacht schenken aan de jarige job.

Colorrunspektakel tijdens zomerfeest