De Posterij

De Posterij Buitenschoolse opvang is een kleinschalige, gezellige BSO waar kinderen kunnen 'thuiskomen'. De BSO is gelegen in het oude postkantoor van Nieuwkoop.

Wat kan BSO de Posterij voor u betekenen?

BSO de Posterij vangt kinderen op in hun vrije tijd na school en biedt hen de mogelijkheid om zich in een veilige omgeving te ontspannen en te ontwikkelen, zowel individueel als in groepsverband. De nadruk ligt op vrije tijd na een intensieve schooldag.

Werkwijze

Kinderen mogen hun tijd na school grotendeels besteden zoals zij dat zelf willen. Na school gaan we samen wat eten, drinken, kletsen en bedenken wat we gaan doen. De kinderen mogen kiezen; alleen, met anderen of met de hele groep. Kundige en toegewijde pedagogisch medewerkers bieden activiteiten aan waar kinderen dus ‘vrij’ aan kunnen deelnemen.
De BSO biedt spelmogelijkheden en creatieve activiteiten aan voor alle leeftijden en interesses, zowel binnen als buiten.

Vervoer

De kinderen worden lopend of op eigen fiets opgehaald onder begeleiding van de pedagogisch medewerkers.

Opvang tijdens schoolvakanties

De dagindeling in schoolvakanties is anders dan op schooldagen. De kinderen zijn dan een hele dag aanwezig. Een thema loopt als een rode draad door alle vakantieactiviteiten. Voorbeelden van BSO- vakantieactiviteiten zijn koken, kunst maken en oefenen voor een voorstelling. Tijdens de vakanties en op schoolvrije middagen wordt er tussen de middag op de BSO gegeten.

Voorschoolse opvang

Op alle dagen van de werkweek bieden wij voorschoolse opvang. Wij brengen de kinderen lopend naar school.

Openingstijden

Op maandag, dinsdag en donderdag zijn wij geopend van 14.00 uur tot 18.30 uur. Woensdag en vrijdag zijn wij geopend van 11.30 uur tot 18.30 uur.

Meer informatie?

U vindt heel veel op onze website

Partou BSO De Posterij
Dreg 1 2421 NG Nieuwkoop